Öppet måndag från 13:00

Ungdomsmottagningen, Visby

Norra Hansegatan 4 K,VISBY

Ungdomsmottagningen, Visby

Vi finns för dig som är kille, tjej eller transperson och är under 23 år. Nyhet: Vi har även kvällsöppet på måndagar, udda veckor, för bokningsbara tider, fram till kl 19. Hos oss kan du (kostnadsfritt) prata med en vuxen om t ex relationer, självförtroende, sex, kropp, själ och identitet eller din oro för någon i din närhet. Vi hjälper dig också vid frågor om graviditet, preventivmedel eller könssjukdomar. Vi har tystnadsplikt och är vana vid att på ett professionellt sätt hantera frågor som kan kännas intima. Kan du inte komma på din bokade tid? Ring så hittar vi en tid som är bättre! Och din dåliga tid kan då glädja någon annan. Vi försöker att alltid vara tillgängliga under arbetstid, annars lämna meddelande, så ringer vi tillbaka. För dig med könsidentitet kille och/eller har penis/pung finns POP-mottagningen. Ring 0498-268584 för att boka tid

Informationen uppdaterades 09:02 - 25 feb, 2021

Måndag : 13:00 - 17:00