Arbetsterapiavdelning Karlskrona

Om Arbetsterapiavdelning Karlskrona

Om du drabbas av en skada eller en sjukdom kan detta påverka din förmåga att kunna klara vardagliga aktiviteter som personlig vård, boende, arbete, utbildning och fritid. Att fortsätta vara aktiv och att klara dina dagliga aktiviteter utgör grunden för arbetsterapin.

Under fliken Vårt utbud kan du läsa mer om vad vi kan hjälpa till med.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentré - visa på karta
Du måste ha en remiss för att komma på besök.
Arbetsterapeut