Ortodonti - tandreglering Karlskrona

Om Ortodonti - tandreglering Karlskrona

Vi som jobbar på kliniken är specialisttandläkare, ortodontiassistenter och tandsköterskor.

Våra tandläkare är:

- Johan Thornéus, övertandläkare och avdelningschef

- David Ohlin, övertandläkare

Vi har kombinerat lång yrkeserfarenhet med moderna metoder. Vår ambition är att alla ska trivas och känna sig väl omhändertagna.

Östra Köpmansgatan 23 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 14:30 Lunch11.45-12.45
  • Onsdag - Torsdag 07:00 - 16:00
För att komma till oss behöver du en remiss från din ordinarie tandläkare.
Ortodonti