Öppet, idag till 16:00

Röntgenmottagning Karlskrona

Blekingesjukhuset Lasarettsvägen Huvudentré

Röntgenmottagning Karlskrona

Röntgenmottagningen är en serviceklinik och hit kommer patienter på remiss från offentliga och privata vårdgivare, både de som har bokat en tid och de som är akuta. Vi utför röntgendiagnostik med modern högteknologisk digital utrustning. Under fliken vårt utbud här ovanför hittar du mer information om våra olika undersökningar. På dagtid anmäler du dig i receptionen på röntgen, vänligen ta med kallelse och legitimation. På kvällar och helger är receptionen stängd och avdelningen låst, då kan du ringa på signalknappen vid röntgens akutentré. Eventuella smycken eller piercingar ska tas av före undersökningen. Undvik parfym, rakvatten eller andra starkt doftande ämnen. Vid övriga frågor är du välkommen att kontakta oss.

Informationen uppdaterades 17:01 - 30 apr, 2020

Logga - Kry