Öppet i morgon från 08:00

Ögonmottagning Karlskrona

Blekingesjukhuset, Hälsovägen, byggnad 13, Karlskrona

Ögonmottagning Karlskrona

Ögonkliniken har en mottagning i Karlskrona och en i Karlshamn. I Karlskrona finns dessutom en syncentral och en operationsavdelning. Ögonmottagningen hjälper dig med skador som: - frätande ämnen i ögonen - slag mot ögat - sårskador - plötslig synförlust - oftast ena ögat - bortfall i synfältet - akut värk i rött öga med synnedsättning, ljuskänslighet - ögonsjukdom med plötslig debut och hastig försämring Läs mer om oss under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 01:20 - 21 mar, 2020

Logga - Kry

5 / 5

6 aug, 2017 Kerstin skrev:

Har alltid blivit vänligt bemött på både ögonmottagningen och operationsavdelningen. Underbar personal och de verkar trivas på sin arbetsplats. Därför fortsätter jag åka till Karlskrona o Karlshamn för vård. Trots att jag flyttat så jag har ganska långt att åka. Men förhoppningsvis är det inte så många gånger per år. Mitt senaste besök 24 juli 2017 för operation av grå starr.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:30
Fredag : 08:00 - 12:30