Ögonmottagning Karlskrona

Om Ögonmottagning Karlskrona

Ögonkliniken har en mottagning i Karlskrona och en i Karlshamn. I Karlskrona finns dessutom en syncentral och en operationsavdelning.

Ögonmottagningen hjälper dig med skador som:

- frätande ämnen i ögonen

- slag mot ögat

- sårskador

- plötslig synförlust - oftast ena ögat

- bortfall i synfältet

- akut värk i rött öga med synnedsättning, ljuskänslighet

- ögonsjukdom med plötslig debut och hastig försämring

Läs mer om oss under fliken Vårt utbud.

Blekingesjukhuset, Hälsovägen, byggnad 13 - visa på karta
Ögonsjukvård

Ögonmottagning Karlskrona

11:35 - 06 aug, 2017 skrev:

Har alltid blivit vänligt bemött på både ögonmottagningen och operationsavdelningen. Underbar personal och de verkar trivas på sin arbetsplats. Därför fortsätter jag åka till Karlskrona o Karlshamn för vård. Trots att jag flyttat så jag har ganska långt att åka. Men förhoppningsvis är det inte så många gånger per år. Mitt senaste besök 24 juli 2017 för operation av grå starr.