Öppet måndag från 08:00

Ortopedtekniskt centrum, Karlskrona

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen.

Ortopedtekniskt centrum, Karlskrona

På ortopedteknik arbetar tekniker, ingenjörer och administrativ personal med att utforma och anpassa ortopedtekniska hjälpmedel. Vi arbetar med två grupper av hjälpmedel: proteser, som ersätter en kroppsdel och ortoser, som sätts på en kroppsdel för att skydda eller stödja. För enklare hjälpmedel krävs ibland bara ett besök, men i regel måste du komma hit flera gånger. Vid första besöket gör vi en analys av ditt behov och några veckor senare blir du kallad igen och får då komma och prova ditt hjälpmedel. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 08:02 - 11 aug, 2020

Logga - Kry