Öppet i morgon från 07:00

Dialysmottagning Karlskrona

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentré, hiss B, Karlskrona

Dialysmottagning Karlskrona

Vi erbjuder dialysbehandling till dig som är njursjuk och behov av dialys. Dialysbehandlingen kan utföras dels som bloddialys, så kallad hemodialys (HD), eller Peritonealdialys (PD) även kallad påsdialys. I Karlskrona utförs planerad och akut dialysbehandling medan Peritonealdialysverksamheten är förlagd till Karlshamns dialysavdelning (för mer information besök gärna Dialysmottagningen i Karlshamns sida här på 1177.se). Blekingesjukhuset har två dialysmottagningar, en i Karlshamn och en i Karlskrona, som patient blir du erbjuden likvärdig behandling på någon av dem. Läs mer om oss under fliken Vårt utbud. Här till höger hittar du mer information om dialys på 1177.

Informationen uppdaterades 01:17 - 21 mar, 2020

Logga - Kry