Medicinklinik Neurologimottagning Karlskrona

Om Medicinklinik Neurologimottagning Karlskrona

Till neurologimottagningen kommer patienter med Multipel skleros (MS), Parkinson och Epilepsi. Hit kommer också patienter med Myastenia gravis, ALS och hjärntumörer med mera.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentrén, byggn 26, plan 4 - visa på karta
Vi tar emot patienter via remiss. Det går också bra att ta kontakt med oss genom en egenremiss. Du hittar en remiss för nerladdning under Vårt utbud.
Internmedicin

Medicinklinik Neurologimottagning Karlskrona

4,4

20:44 - 17 jan, 2017 skrev:

Mycket kvalificerad överläkare.

09:41 - 10 feb, 2016 skrev:

Bra personal. Snabb återkoppling.