Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona

Om Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona

Kirurg- och urologimottagningen i Karlskrona tar emot patienter med sjukdomar främst i mage, tarmkanalen, i kärlen, bröst, endokrin, barn och urologi.

För att få komma till oss behöver du först få en bedömning från din läkare på vårdcentralen. Du kan också lämna in en egen vårdbegäran via 1177 Vårdguidens e-tjänster eller fylla i och skicka in en blankett.

Mottagningen utför behandlingar, operationer och så kallade endoskopiska ingrepp där man med hjälp av ett slangliknande instrument, endoskop, undersöker invärtes organ.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentré - visa på karta
Kirurgi, Urolog

Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona

4,4

14:09 - 04 nov, 2015 skrev:

Fick besked om att jag skulle höra av mig om jag inte mådde bättre efter behandlingen. Fick en teletid som ni avbokade pgr av sjukdom, ni skulle skicka en ny tele.tid, det kom ingen, så jag ringde igen efter 3v, nu har det gått ytterligare 3v. fortfarande ingen ny tid!

3,0

14:56 - 25 aug, 2015 skrev:

trevlig avdelning gott bemötande hjälpsam personal,rätt personer på plats

10:51 - 21 jan, 2015 skrev:

Vill bara tacka det team: Joakim som utförde undersökningen o Yvonne som satte nål o tog hand om mej...o en sköterska till som jag tyvärr inte uppfattade namnet på som tog så väl hand om mej igår 20/1-15 kl 14.15 när jag gjorde en tuff undersökning... Kände mej så otroligt väl omhändertagen o trygg ... Ni är guld värda o stort fång rosor... Verkligen rätta personer på rätta platser....Sjukvården när den är som bäst....Stort tack....

15:58 - 09 aug, 2014 skrev:

Var med min mamma 89 år på Kava, när hon togs in för en propp i benet. Allt sköttes med en värme och proffsighet. Dr Mattias gjorde ett starkt intryck på oss pga sin professionalitet och snabba beslut.
Sen en eloge till utskrivningspappret som har lästs igenom av oss, hemsjukvården, hemtjänsten, anhöriga m.fl. Jag har varit med mamma på tre utskrivningar från Jönköpings lasarett, där det bara lämnats en muntlig info, vilken ibland kan vara svår att komma ihåg.
Så tack Karlskrona sjukhus/Kava för den vård min mamma fick.

08:22 - 17 jan, 2014 skrev:

Fick en fantastisk god vård, utmärkt bemötande och omsorg. Personal med stark empati och stort tålamod. Tack!