Öppet, idag till 23:59

Avdelning 15 och 28 Ortopedisk rygg- och tumörkirurgi, Göteborg

Blå stråket 5, 413 46, Göteborg

Avdelning 15 och 28 Ortopedisk rygg- och tumörkirurgi, Göteborg

På Avdelning 15 och 28 Ortopedisk rygg- och tumörkirurgi omhändertas patienter i behov av ryggkirurgi och ortopedisk tumörkirurgi samt traumakirurgi efter olycksfall. Upptagningsområdet är Västra Götalandsregionen, övriga landet samt stundtals andra länder. Specialiseringen är hög vilket innebär att många av våra diagnoser är sällsynta och kan kräva avancerad kirurgisk behandling. Vårdtiderna varierar från någon dag till flera månader. På avdelningen vårdas vuxna såväl som barn. Då avdelningen tar emot patienter akut kan behov av patientomflyttningar uppstå för att vi skall kunna rymma alla i behov av vår hjälp. Har Du som patient eller anhörig tankar och funderingar inför Din vistelse hos oss, tveka inte att ringa så svarar vi efter bästa förmåga på dina frågor. Använd handsprit före och efter besök hos oss. Välkommen önskar personalen på Avdelning 15 och 28 Ortopedisk rygg- och tumörkirurgi!

Informationen uppdaterades 16:16 - 19 apr, 2021

5 / 5

31 aug, 2013 J skrev:

Världens bästa avdelning med världens bästa personal som fick mig att må bra trots en tuff vecka med ryggsmärtor efter en omfattande ryggoperation.

Måndag - Söndag : 00:00 - 23:59

Måndag - Söndag : 10:00 - 12:00