Öppet torsdag från 13:00

Ungdomsmottagningen Filipstad

Vikhyttegatan 14, Filipstad

Ungdomsmottagningen Filipstad

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel oro, mobbing, kärlek, skolan, kompisar, sex och samlevnad, familjen, preventivmedel, droger, alkohol och graviditet. På mottagningen finns barnmorskor och allmänläkare. Mottagningen är till för dig, från tonåring upp till och med att du blir 25 år. Vi har tystnadsplikt och är till för dig. Du bokar din tid själv på 1177.se till Ungdomsmottagningen, torsdagar kl 13-16.30. Du kan boka tid hos barnmorska eller tid för provtagning. Du kan också boka tid via telefon 010-831 88 12. Vill du boka tid till kurator gör du detta via Region Värmlands app, välj Ungdomsmottagning Värmland.

Informationen uppdaterades 17:03 - 22 jun, 2021

Torsdag : 13:00 - 16:30