Ögonmottagning Falun

Om Ögonmottagning Falun

Ögonmottagning Falun är en öppenvårdsverksamhet. På mottagningen erbjuds ögonsjukvård till personer med ögonsjukdomar och ögonproblem. Vid ögonmottagning Falun finns även läkarberedskap för akut vård efter ordinarie besökstid.

Falu lasarett - visa på karta
Doftfritt. Parfym, rakvatten och andra starka dofter kan vara besvärligt för en del. Undvik därför detta när du besöker oss. Du får endast röka på anvisade platser. Mobiltelefon får endast användas i blå zoner, vid osäkerhet fråga personalen. All personal har tystnadsplikt.
Remiss eller egen vårdbegäran
Ögonsjukvård

Ögonmottagning Falun

4,6

09:11 - 26 maj, 2020 skrev:

Väldigt bra, kompetent och trevlig personal!

22:02 - 08 nov, 2019 skrev:

Professionellt, noggrant och respektfullt bemötande

14:49 - 24 feb, 2018 skrev:

Jag ringde jag upp mottagningen torsdag 22/2, blev uppringd tillbaka 08.45. Min fråga inför kommande dags besök var om synundersökningen fortfarande var möjlig eftersom min dotter drabbats av allergibesvär (illröd i ögat på onsdag kväll). Jag fick ett, i mitt tycke, onödigt syrligt bemötande och bland annat kommentaren att "DET har ju INGENTING med undersökningen att göra". Jag kände mig fullständigt dumförklarad.
Eftersom vi har 15 mil enkel resa (ca två timmar på vinterväg) så vill man ju säkerställa att vi inte åker i "onödan".
Jag önskar INTE bli bemött i telefon på det viset.
Undersökningen och själva besöket på sjukhuset var proffsigt och pedagogiskt (även om vi fick vänta en timme på att komma in).
Med vänlig hälsning/ Kristina

3,5

11:54 - 25 nov, 2017 skrev:

Så fantastisk personal! Känner mig väl omhändertagen från det man kommer till receptionen tills man är klar hos läkare eller ortoptist.

10:12 - 16 dec, 2014 skrev:

Är nöjd med allt