Neurologimottagning Falun

Om Neurologimottagning Falun

Öppenvårdsmottagning för kroniskt neurologiskt sjuka patienter (tex patienter med epilepsi, MS och Parkinsson) samt konsultationsverksamhet. På mottagningen finns specialiserade sjuksköterskor och knutet till neuroteamet finns kurator, sjukgymnast, arbetsterapeut och logoped.

Falu lasarett - visa på karta
Neurologi

Neurologimottagning Falun

12:06 - 25 okt, 2016

21:11 - 16 maj, 2013 skrev:

Ni har kompetensen om sjukdomen - jag har kompetensen om min kropp/sjukdom.
Ni/ vi samarbetar för att ge trygghet, gemenskap, kunskap och säkert mycket mer, som jag inte har fattat ännu.