Öppet måndag från 08:00

Ungdomsmottagningen Emmaboda

Rådhusgatan 12, Emmaboda

Ungdomsmottagningen Emmaboda

Till oss kommer du som är mellan 13-23 år. Hit vänder du dig om du har frågor om sex och samlevnad, din kroppsutveckling eller om du vill samtala om relationer och din psykiska hälsa. Till oss kommer du också om du behöver råd kring din sexuella hälsa, behöver preventivmedel, vill köpa kondomer, behöver ett akut-piller, vill göra ett graviditetstest eller testa dig för HIV eller klamydia. Vid akut gynekologisk sjukdom, eller behov av akut p-piller på kvällar och helger ta kontakt med Gynmottagningen Kalmar. Det akuta p-pillret är kostnadsfritt till kvinnor under 23 år Vi som arbetar på Ungdomsmottagningen har tystnadsplikt, och dina föräldrar meddelas inte att du varit här. Alla besök hos oss är kostnadsfria.

Informationen uppdaterades 09:03 - 18 nov, 2020

Logga - Kry