Hörselteam Borås, Borås

Om Hörselteam Borås, Borås

Till oss kommer vuxna, 20 år och äldre, med hörselnedsättning/tinnitus och med behov av fördjupade rehabiliteringsinsatser. Vi har stor erfarenhet och arbetar utifrån dina individuella behov. För att komma till oss krävs en remiss från audionom eller öron- näs- och halsläkare.
Avbokning av tid via SMS: 076-050 65 74

Texttelefon 033 - 616 19 40
Klinikvägen 30, 504 57, Borås, ingång 25, Södra Älvsborgs Sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Tidsbokade besök
Remiss