Hörselvårdsmottagningen Nyköpings lasarett, Öron- näsa- halskliniken Sörmland

Om Hörselvårdsmottagningen Nyköpings lasarett, Öron- näsa- halskliniken Sörmland

Hörselvårdsmottagning finns på Mälarsjukhuset, Kullbergska sjukhuset och Nyköpings lasarett.$Vårt uppdrag är hörselrehabilitering/habilitering, anpassningar av hörapparat och övriga hörseltekniska hjälpmedel, samt hörseldiagnostik

Nyköpings lasarett, ingång entré 20, Hållstavägen 9, tag hiss eller trappa till plan 0, Nyköping - visa på karta
Om du inte har möjlighet att ringa oss, kan du logga in på 1177 e-tjänster med mobilt BankID eller BankID. Där kan du skriva vad du önskar få hjälp med. Välj "Kontakta mig".
Audionommottagning