Dialysmottagningen Nyköpings lasarett, Nyköping

Om Dialysmottagningen Nyköpings lasarett, Nyköping

Dialys och Njurmottagningen finns på plan 12 i höghuset på Nyköpings Lasarett. På mottagningen arbetar njurmedicinsk specialistläkare och sjuksköterskor med dialys och njurmedicinsk kompetens. Det finns även tillgång till dietist och kurator. Vi utreder och behandlar patienter med kronisk njursjukdom.

Nyköpings lasarett, Ingång via huvudentrén, Tag hiss till plan 12 - visa på karta
  • Måndag - Lördag 07:00 - 15:00