Kålsängsgränd 10 D, Uppsala

CMedical Fertilitet GynHälsan Uppsala

CMedical Fertilitet är fertilitetskliniken utan väntetider som hjälper dig utreda och behandla ofrivillig barnlöshet. Klinikerna finns centralt i både Uppsala och Stockholm.

Här finns några av landets skickligaste specialister inom fertilitet och erbjuder rådgivning kring fertilitet samt infertilitetsutredningar och infertilitetsbehandlingar såsom IVF och insemination. Vi utför även behandling med donerade ägg och/eller spermier. Möjlighet finns att frysa ägg och spermier i fertilitetsbevarande syfte.

Du behöver ingen remiss för att boka tid hos CMedical. Vården är region- såväl som privatfinansierad och med korta väntetider.

Få hjälp med din fertilitet hos CMedical

Dessa utredningar erbjuder CMedical Fertilitet i Uppsala:

• IVF med Embrace och ERA

• Äggfrysning

• Spermiefrys

• Ägglossningsstimulering

• Insemination (egna/donerade spermier) och IVF med donerade spermier och ägg, både för par och ensamstående

Vi möjliggör nyskapande av liv. Välkontrollerade donatorer rekryteras där högkvalitativa spermier och ägg hanteras och förvaras i vår vävnadsbank i Uppsala.

Vill du donera spermier eller ägg? Kontakta oss för mer information!

Hur blir jag patient hos CMedical Fertilitet i Uppsala?

Till oss är alla välkomna, både par och ensamstående, och ni kan söka er till oss oavsett var ni bor. Vi tar även emot patienter boende i andra länder. Vi har korta väntetider och du behöver ingen remiss för att komma till oss. Enklast kontaktar du oss på telefon - du hittar våra kontaktuppgifter på vår hemsida eller under kontaktsektionen nedan.

Välkommen till oss på CMedical Fertilitet Gynhälsan i Uppsala!

Informationen uppdaterades 15:34 - 20 mar, 2024

Lisa Alin