Strömstadsvägen 35, Uddevalla

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Smile Uddevalla - din tandläkare i Uddevalla!

Välkommen till vår tandläkarklinik på Strömstadsvägen 35 där vi huserar i fina, härliga lokaler i en friliggande byggnad. Huset var en gång en gammal rederibyggnad från 1940-talet och därför är det inte så konstigt att det ger en svåröverträffad charm. Den äldre interiören kontrasteras av modern inredning. Våra kunder kan boka tid med allt från tandläkare, till tandhygienister och tandsköterskor. Här finns en specialisttandläkare i käkkirurgi, en odontolog och stor kunnighet och professionalism i hela teamet. Vi är registrerade i Tillgänglighetsdatabasen, vilket gör att vi välkomnar alla. Även barn- och ungdomar uppmuntras att boka tid för att lägga grunden för en god tandhälsa. De har gratis tandvård upp till 23 års ålder.

Behandlingar hos Smile Uddevalla

• Tandläkarundersökning
  • Akut tandvård
  • Tandblekning
  • Tandstensborttagning
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandställning Invisalign

Vi erbjuder akut tandvård i Uddevalla

Vi erbjuder tider snabbt när tandvärken slår till eller du har andra akuta besvär.

Hitta till oss på Smile Uddevalla

Det är enkelt att hitta till oss i Uddevalla. När du ankommer med bil finns det gratis parkering på framsidan. Även bussen stannar utanför dörren och tåget på andra sidan vägen.

Välkommen att boka en tid hos Smile Uddevalla!

Informationen uppdaterades 13:43 - 19 mar, 2024

23 feb, 2024

Väldigt trevligt bemötande/ jobbet utfört proffsigt / Otroligt duktiga att presenter sig och utförandet av jobbet /Tandläkaren Petra Friman 👏👏👏

14 okt, 2022

14 okt, 2022 Smile Uddevalla svarade: