1/5

Fridhemstorget 29, Malmö

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile Malmö Slottsstaden!

I Malmö har Smile två tandvårdskliniker och en renodlad specialistklinik. En av dem är Smile Malmö Slottstaden som ligger centralt i Malmö på Föreningsgatan 40. Det allra viktigaste för oss är att du känner dig trygg, därför ser vi till att anpassa tandvården efter dina behov. Hos oss arbetar kompetenta tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och specialisttandläkare.

Behandlingar på Smile Malmö Slottsstaden

• Tandreglering med Invisalign

• Tandimplantat

• Tandblekning

• Estetisk tandvård

Om du är i behov av specialisttandvård har vi specialister inom tandreglering på plats. Vid behov av annan avancerad tandvård har vi dessutom möjlighet att remittera till Smile Specialisttandvård Malmö.

Akut tandvärk? Vi hjälper dig omgående

Är du i behov av akut tandvård? Hos oss får du alltid hjälp med kort varsel!

Familjetandvård när den är som bäst

Du vet väl om att du själv väljer vem ska ta hand om dina barns tänder? Smile erbjuder tandvård helt kostnadsfritt upp till 23 års ålder. Hela familjen är välkommen och vi hjälper gärna till att boka in tider efter varandra. Hos oss finns möjlighet att boka barn- och ungdomstandvård, lista ditt barn via hemsidan eller så är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med det samt att hitta en passande tid för besöket.

Välkommen att boka en tid hos Smile Malmö Slottsstaden!

Informationen uppdaterades 09:53 - 13 jun, 2024

18 aug, 2023

Bara plus

28 jun, 2023

Kan varmt rekommendera tandhygienisten Arijana. Jag som lider av tandvårdsskräck fick en otroligt trygg upplevelse av besöket och resultatet är helt fantastisk. Tack Arijana för dina trygga händer och all kunskap du gav mig om mun och tandhälsa. Jag tar med mig råden och hoppas på att vi inte behöver ses allt för ofta :)

19 jan, 2022

Måndag - Tisdag:07:45 - 18:00