1/6

Fredriksdalsgatan 14, Stockholm

Inga lediga tider den närmaste månaden
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Plastikkirurgen Stockholm!

Våra plastikkirurger har mycket lång erfarenhet och utför trygg och skicklig plastikkirurgi. Vi har säkerhet och kvalitet som högsta prioritet och vill ge dig en behaglig vistelse hos oss. Vår nybyggda och moderna klinik hittar du på Fredrikdalsgatan 14 i Hammarby Sjöstad, Stockholm.

Specialister inom plastikkirurgi

Hos Plastikkirurgen Stockholm hittar du bland annat plastikkirurg Daniel Saiepour. Alla har lång erfarenhet och är specialiserade inom bland annat näsplastik och bröstkirurgi. Du kan få hjälp med det mesta inom plastikkirurgi, till exempel

• ansiktslyft
  • bröstförstoring
  • bröstlyft
  • bukplastik
  • fettsugning
  • ögonlocksplastik
  • läpplastik
  • pannlyft.

Hos oss kan du känna dig trygg

Vårt mål är att du som patient ska känna dig trygg och omhändertagen under hela behandlingen. Hos Plastikkirurgen Stockholm arbetar enbart erfaren och legitimerad personal, och du som patient är självklart försäkrad och erbjuds uppföljning efter din operation.

Varmt välkommen att boka tid för konsultation hos oss på Plastikkirurgen Stockholm!

Informationen uppdaterades 13:03 - 10 jul, 2024

Örjan Gribbe

Örjan Gribbe

Mats von Wachenfeldt

Mats von Wachenfeldt

23 jan, 2024

Har opererat både buken och brösten hos Plastikkirurgen i Hammarby Sjöstad. Kan verkligen rekommendera kliniken samt dess personal. Mvh Anki

23 jan, 2024 Plastikkirurgen Stockholm svarade:

Tusen tack för ditt toppbetyg Anki! Jag framför detta omgående.

25 maj, 2023

Vill bara lovorda personalen på Plastikkirurgen Stockholm. Kan verkligen rekommendera detta proffsiga och lyhörda gäng!

29 maj, 2023 Plastikkirurgen Stockholm svarade:

Tusen tack Monika!!! Vi blir så glada när vi läser dina rader

26 apr, 2023

Kan verkligen rekommendera Plastikkirurgen Stockholm! Örjan är verkligen en mycket kompetent plastikkirurg.

27 apr, 2023 Plastikkirurgen Stockholm svarade:

Tack Anna, vi blir jätteglada över dina fina ord och hjärtan

12 okt, 2022

Jag och min man har opererat oss hos Plastikkirurgen Stockholm och kan bara lovorda denna verksamhet! Trygg och kompetent personal som verkligen tar hand om sina patienter. /Karin

12 okt, 2022 Plastikkirurgen Stockholm svarade:

Stort tack för dina fina ord och betyg!

6 sep, 2022

Stort tack för mitt underbara resultat av min bröstförtoring Daniel Saiepour🌷

Fråga ställd 23:51 - 4 jun, 2019

Hej ! Jag undrar om ni utför försnävnings op.i underlivet ? Vad kostar det i så fall? Tacksam för svar . Mvh lara

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Iara! Tack för din förfrågan. Tyvärr utför vi inte denna operation på vår klinik. Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 13:36 - 15 maj, 2019

Hej! Jag funderar på att åtgärda mina ”argrynkor” mellan ögonbrynen. Hur går det till och vad kostar det? Med vänlig hälsning Anneli Flank

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Anneli! Tack för din förfrågan. Det bästa är om du har möjlighet att komma till oss på en konsultation, då kan doktorn göra en bedömning vad som blir bäst för dig. En konsultation kostar 500 kr. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 då kan vi se om vi hittar en tid som passar dig. Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 22:21 - 9 feb, 2018

20180209 Hej! Leif, Jag har en vän från Kina, hon vill diskutera med dig om du kan utföra operationer för kunder från Kina Om du har tid, v g svara mig på email eller telefon 0739907255 MVH Josef

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej! Vi är positiva till patienter från Kina och har f.n. resurser att hjälpa patienter med korta väntetider. Mvh Leif

Fråga ställd 10:43 - 29 aug, 2017

Hej Jag funderar på nedre ögonlocksplastik ( fettkuddar och ringar som gör att jag ser rätt ledsen ut). Undrar hur länge man har missfärgningar i huden efteråt. Jag är sextio år.

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Lena! Hur länge man har missfärgningar är väldigt individuellt men räkna med ca 10-12 dagar innan allt är borta. Har du fler frågor eller om du vill boka in en konsultation är du välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 19:47 - 29 jun, 2017

Hej, jag funderar över vad det kostar att komma in på konsultation och höra lite efter Näsplastik samt bli fotograferad för att få se lite simulering av näsan.

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Auwes! Tack för ditt mail. En konsultation kostar 500 kr, då ingår även datasimulering av din näsa. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 då kan vi svara på fler frågor eller om du vill boka in en tid för konsultation. Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 13:30 - 13 mar, 2017

vad kostar en ögonlocks plastik och går detta genom landstinget

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Katarina! Tack för din fråga. Vi är en privat klinik och det innebär att patienterna själva får stå för kostnaderna. En ögonlocksplastik kostar från 16.000 kr. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 då kan vi svara på fler frågor eller boka in en konsultationstid som passar dig. Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 14:36 - 5 nov, 2016

Hej! Hur mycket kostar det att flytta in/förminska näsvingarna några mm? Mvh Julie

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Julie! Tack för ditt mail. Tyvärr har jag ingen fast kostnad för detta ingrepp. Exakta summan får du när du och doktorn har träffats och han har gjort en bedömning om vad som behöver göras utifrån dina önskemål och förutsättningar. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 om du önskar boka in en konsultation eller om du har fler frågor. Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 21:05 - 1 jul, 2016

Hej, undrar hur mycket det kostar att ta bort en liten knöl på näsbenet utan att röra något annat? :)

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Loreen! En mindre näsplastik kostar från 28.000 k, det exakta priset får du när du och doktorn har träffats. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 om du har fler frågor eller om du vill boka in en konsultation. Med vänlig hälsning Catharina USK

Fråga ställd 11:18 - 5 maj, 2016

Vad kostar en näsoperation? Har inte tjock hud på näsan och inget brosk:)

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Sevgi! En näsoperation kostar från 38.000 kr. Det exakta priset får du när du har träffat doktorn. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 om du har fler frågor eller om du vill boka in en konsultationstid. Med vänlig hälsning Catharina usk

Fråga ställd 00:19 - 23 feb, 2016

Hej. Vad kostar ett Ansiktslyft och vad är riskerna med att göra det? Är det bara Dr. Leif Gylbert som är opererande läkare på kliniken? Vad är hans specialite? MVH Nikki

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Nikki! Från 58.000-72.500 kr kostar ett ansiktslyft. Det exakta priset får du när du har träffat doktorn. Om du följer våra råd efter din operation så brukar det sällan bli några komplikationer. Det som ev kan hända i sällsynta fall är att du kan få en blödning eller en sårinfektion men dessa besvär brukar i regel alltid rätta till sig. Ja det är bara Dr L Gylbert som opererar på våran klinik. Hans specialitet är bröst. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 om du har fler frågor eller om du vill boka in en konsultationstid. Mvh Catharina usk

Fråga ställd 18:56 - 28 jan, 2016

Hur mycket kostar en nedre ögonlockoperation?

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Stefan! Tack för ditt mail. En undre ögonlocksplastik kostar ca. 20.000 kr. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 om du vill boka in en konsultation eller om du har fler frågor vi kan svara på. Mvh Catharina usk

Fråga ställd 21:34 - 26 aug, 2015

Jag undrar hur mycket för läpplyft (bullhorn lip lift)?

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Jennie! Tack för ditt mail. En ungefärlig kostnad är 12-15.000 kr för ett läpplyft. Det exakta priset får du när du har träffat doktorn. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 om du vill boka in en konsultation eller om du har fler frågor. Mvh Catharina usk

Fråga ställd 14:32 - 5 jun, 2015

Måste man sövas när man gör läpplyft? Håller de föralltid eller behöver man göra det igen? Får man ärr efter?

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej! Tack för ditt mail! Ett läpplyft görs i lokalbedövning. Du behöver nog inte göra om detta, men du åldras så det åldras med dig. Du kommer få ett diskret ärr när operationen är färdigläkt. Ring gärna om mera information. Telnr: 08-210101 Med vänlig hälsning Ami Leg sjuksköterska

Fråga ställd 14:17 - 25 feb, 2015

Hej.. Jag vill göra läpplyftoperation. Det att ta bort lite från avstående mella lapp och näsan.. Hur mycket kostar det?

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Rana! Tack för ditt mail. Ett ungefärligt pris är 12-15.000 kr, det exakta priset får du när du har träffat doktorn. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 om du har fler frågor eller vill beställa tid för konsultation. Mvh Catharina usk

Fråga ställd 10:59 - 23 okt, 2014

Hej! Vad är ca pris på lyft av överläpp? Mvh Sandra

Plastikkirurgen Stockholm svarar:

Hej Sandra! Ett ca pris på ett läpplyft är 9.000 kr. Du är välkommen att ringa oss på telefon nr 08-21 01 01 om du har fler frågor eller vill boka in en konsultationstid. Mvh Catharina usk

Loading map