Öppet torsdag från 08:30

Hörselenheten Sala, Västmanlands sjukhus Sala

Lasarettsgatan 8, Sala

Hörselenheten Sala, Västmanlands sjukhus Sala

Vi arbetar med förebyggande hörselvård, hörseldiagnostik och hörselrehabilitering. Vi gör bland annat hörselmätningar på barn, balansprov (VNG) och provar ut hörapparater. Har din hörapparat gått sönder, är tyst ,piper och tjuter, eller behöver du råd? Då är du välkommen till vår Servicemottagning: Drop in på torsdagar mellan kl 13:00-14:00. Ring och boka en tid om du har tappat bort din hörapparat, eller om du vill justera ljudet. Om du vill använda Egen vårdbegäran-vänligen gå till 1177 Hörselenheten Västerås-Vårt utbud-Egen vårdbegäran.

Informationen uppdaterades 09:03 - 10 nov, 2020

Logga - Kry