Hörselenheten Sala, Västmanlands sjukhus Sala

Om Hörselenheten Sala, Västmanlands sjukhus Sala

Vi arbetar med förebyggande hörselvård, hörseldiagnostik och hörselrehabilitering. Vi gör bland annat hörselmätningar på barn, balansprov (VNG) och provar ut hörapparater.

Har din hörapparat gått sönder, är tyst ,piper och tjuter, eller behöver du råd? Då är du välkommen att ringa på vår telefontid. På grund av Coronasmittan stänger vi DropIn mottagningarna tillfälligt, och återkommer med information om när vi öppnar igen.

Ring och boka en tid om du har tappat bort din hörapparat, eller om du vill justera ljudet.

Om du vill använda Egen vårdbegäran-vänligen gå till 1177 Hörselenheten Västerås-Vårt utbud-Egen vårdbegäran.

Lasarettsgatan 8, Sala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 09:30 - 11:30 helgfria dagar