Operation 6 Sahlgrenska, Göteborg

Om Operation 6 Sahlgrenska, Göteborg

På Operation 6 opereras patienter med missbildningar, tumörer, skador, degenerativa förändringar och kroppsform som ger funktionella besvär. Den rekonstruktiva plastikkirurgin utförs i kroppens alla vävnader, över hela kroppen och på alla åldersgrupper. Målet är att återställa normal funktion och normalt utseende. På Operation 6 opereras patienter med handkirurgiska skador, missbildningar och sjukdomar i handen.

Gröna stråket 2, 413 46, Göteborg, Gröna stråket 2, uppgång B, plan 3, Sahlgrenska sjukhuset - visa på karta