Få rätt patient till din klinik

Upptäck fördelarna med Vården.se!

Vården.se är Sveriges största söktjänst för legitimerad sjuk- och hälsovård. Vi har samlat över 18 000 vårdgivare, och har 400 000 besök varje månad. Genom att bli kund hos oss kan du styra vilka patienter som hittar till ditt specialistområde och de vårdtjänster din klinik erbjuder.

Varför ska du synas på Vården.se?

Var fjärde besökare söker på ett specialistområde.
På Vården.se görs 91 000 sökningar varje månad inom olika specialistområden och vi kan se en växande trend bland våra besökare som vill söka information om en specialistklinik innan deras besök. Idag är våra populäraste områden gynekologi, ögonsjukvård, öron-näsa-hals, ortopedi och skönhetsvård.

Träffsäkerhet – så att du når ut till rätt patienter.
När du ansluter dig till Vården.se får du en sida med tillhörande bilder, behandlingar, och information om kliniken och de anställda. Vi anpassar sidan till dina behov och önskemål, och optimerar innehållet på sidan så att rätt patient hittar till din klinik. Det gör vi genom att till exempel välja ut specifika sökord och bokningsmöjligheter för dina vårdtjänster.

Vi har hög kundnöjdhet – 92 % av våra kunder väljer att förlänga sitt avtal med oss.
Våra kunder består idag av flera specialistkliniker och enskilda specialistläkare som är nöjda med vår tjänst och den synlighet de får på nätet tack vare Vården.se.

Vi har haft ett långt och framgångsrikt samarbete med Vården.se, som har drivit in patienter till vår klinik.

Per Aldén, VD/Verksamhetschef
Sergelkliniken

Är du nyfiken och vill veta mer om Vården.se kan du läsa mer här.

Skicka in din intresseanmälan redan idag! Så fort vi har fått din anmälan kommer vi att kontakta dig med mer information och ett unikt erbjudande för just din specialistklinik.

Senast uppdaterad: 16 april 2021