1/5

karta knapp bakgrund

Drottninggatan 36, Norrköping

Smile Norrköping

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Tandblekning

Pris: 3763 kr

Längtar du efter att få ett vitare leende? Hos Smile Norrköping kan vi hjälpa dig med en effektiv och skonsam tandblekning.

Innan du gör en tandblekning hemma behöver du oftast göra en undersökning på vår klinik först.

Tandblekning hemma

Vissa föredrar att själva bleka sina tänder hemma. Innan du kan genomföra en tandblekning hemma så får du först komma till oss på Smile i Norrköping för att göra en avgjutning av dina tänder. Du får med dig plastskenor som är formade efter dina tänder som du först fyller med blekmedel och sedan sätter över tänderna. Behandlingen kan göras antingen på dagen eller kvällen och kräver oftast några dagars upprepning.

Varmt välkommen att boka tid för tandblekning hos oss på Smile Norrköping!

Smile - din tandläkare i Norrköping!

Varmt välkommen till oss på Smile i Norrköping. Du hittar oss på Drottninggatan 36. Vi är specialister på munvård och dina tänder är viktiga för din långsiktiga hälsa.

Behandlingar hos Smile Norrköping

Våra erfarna tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor erbjuder bland annat:

• Allmäntandvård

• Akuttandvård

• Hygienistbehandlingar

• Estetisk tandvård

• Tandblekning

• Tandimplantat

• Barn- och ungdomstandvård

Kontakta oss på Smile i Norrköping för att boka tid redan idag!

Informationen uppdaterades 09:56 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter

Spontant omdöme
21 jul, 2023

Fick akut tandhjälp till vår 4.åring som ramlade in i ett bord med ansiktet och skadade tänderna. Mycket snabb och trevlig hjälp när man som mest behöver det.

Måndag - Torsdag:07:30 - 16:40
Fredag:07:30 - 13:30