Tandrengöring - för dig över 23 år

Smile Falköping

Högarensgatan 1, Falköping

Smile Falköping

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Hos en tandhygienist kan du få hjälp med att rengöra tänderna och få råd kring hur du ska ta hand om din munhälsa på bästa sätt. Välkommen till Smile Falköping! Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Hur går en tandhygienistbehandling till?

Vid behandlingen går tandhygienisten igenom dina tänder och ditt tandkött noga, för att se om det finns några besvär som behöver åtgärdas. Hen tar sedan bort tandsten och beläggningar, rengör och putsar tänderna och ger dig råd kring hur du själv kan ta hand om din munhälsa, för att undvika framtida besvär. Hos Tandhygienisten kan du också få hjälp om du besväras av muntorrhet eller blödande tandkött.

Tveka inte att boka tid för tandhygienistbehandling hos Smile Falköping!

Inga lediga tider den närmaste månaden
Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile Falköping

I centrala Falköping, mer specifik i Tandläkarhuset på Högarensgatan 1, hittar du Smile Tandvård Falköping. Här erbjuder våra tandläkare, tandhygienist och tandsköterskor tandvård av hög kvalitet och med gott bemötande.

Behandlingar på Smile Falköping

• Akuttandvård

• Allmäntandvård

• Estetisk tandvård

• Tandimplantat

• Tandhygienistbehandling

• Osynlig tandställning (Invisalign)

• Tandblekning

Är du i behov av mer avancerad tandvård har vi en kirurg på plats.

Behöver du tandvård akut? Vi hjälper dig omgående

Vi erbjuder tandvård med kort varsel när du drabbats av tandvärk eller varit med om en olycka som orsakat skada i munhålan.

Hitta till Smile Falköping

Kliniken är centralt belägen i Falköping och det finns parkeringsmöjligheter alldeles intill kliniken. Läget gör det även lätt att ta kollektivtrafiken.

Kontakta oss på Smile i Falköping för att boka tid redan idag!

Informationen uppdaterades 11:46 - 1 jul, 2024

11 mar, 2024

De vet vad de gör och jag har känt mig väldigt trygg när jag fått tandvård hos dem. Likaså har jag fått bra information i allt som rört mitt ärende.

24 mar, 2023

Mysigare miljö väntrum tidigare, saknade tidningar och reagerade på trasig flagga & tomma krukor utanför. Atmosfär påverkar.

Måndag - Tisdag:06:30 - 16:00
Onsdag - Torsdag:06:30 - 14:00