null

Synundersökning

Pris från: 199 kr

Skaffa glasögon

Pris från: 199 kr

Hos oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan kan du få hjälp med att skaffa glasögon som passar perfekt för just dig.

Glasögon är en metod för att korrigera synfel

Det finns flera olika sätt att korrigera synfel, och glasögon är kanske det mest välkända. Om du misstänker att du kan behöva glasögon är du välkommen till våra legitimerade optiker. De kan med hjälp av olika mätningar konstatera om du har ett synfel som behöver korrigeras. Visar det sig att du behöver skaffa glasögon hjälper vi dig naturligtvis igenom hela processen!

Skaffa glasögon - tryggt och enkelt

Hos Synsam hittar du alltid ett stort utbud av glasögonbågar från välkända märken, och vi hjälper dig att hitta rätt par för just dig. Genom att köpa glasögon hos oss täcks du också av en olycksgaranti som gäller i ett helt år. Tack vare det kan vi ersätta eller reparera dina glasögon om de skulle skadas inom de första 365 dagarna från att du köpt dina glasögon. Är du inte säker på om du vill köpa dina glasögon kan du välja att hyra dem, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Då får du tre par olika glasögon som du betalar en fast månadskostnad för.

Kontakta oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan om du vill veta mer eller boka en tid hos någon av våra optiker!

Skaffa linser

Pris från: 799 kr

Välkommen till oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan!

Vi finns på Östra Torggatan 11 i Karlstad och kan hjälpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. Hos oss får du träffa legitimerade optiker som kan utföra olika typer av synundersökningar och hitta rätt lösning för just dig. Vi har ett stort sortiment från välkända märken och kan både hjälpa dig som ska skaffa glasögon för första gången och dig som bara vill uppdatera din stil.

Du kan undersöka din syn hos Synsam

Vi har legitimerade optiker med lång erfarenhet hos oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan som kan hjälpa dig med olika typer av synundersökningar. Ofta är det bra att kolla upp synen om du har svårt att se på olika avstånd, upplever återkommande huvudvärk eller har problem med trötta ögon. Hit kommer du om du vill skaffa glasögon och/eller linser, eller om du ska ta körkort. Alla är välkomna - unga som gamla. Vi ser till att hjälpa dig utifrån just dina behov och förutsättningar.

Skaffa glasögon hos Synsam Karlstad Ö Torggatan

Vi på Synsam erbjuder ett stort utbud av glasögonbågar från olika märken. Känner du dig osäker på vad som passar just dig finns våra rådgivare alltid på plats för att hjälpa dig. Om du inte vill köpa dina glasögon erbjuder vi också möjligheten att hyra dem, genom abonnemanget Synsam Lifestyle. Vi har naturligtvis också solglasögon, linsvätska och massor med andra tillbehör i vår butik.

Synsam följer upp under det första året

Det kan hända mycket på ett år! Vi finns då som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om de skulle de gå sönder inom de första 365 dagarna täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. I så fall reparerar vi eller byter ut dem åt dig. Skulle du upptäcka att du får ytterligare försämrad syn inom det första året får du självklart komma tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan någon extra kostnad.

Boka en tid hos oss på Synsam Karlstad Ö Torggatan!

Informationen uppdaterades 10:33 - 29 sep, 2022

Omdömen från patienter