Klädesvägen 6, Bromma

Läkarbesök

Psykoterapi

Vaccination

Hälsokontroll

Bromma Husläkarmottagning – din vårdcentral på Brommaplan!

Varmt välkommen till Bromma Husläkarmottagning, där du kan få hjälp med det mesta! Här arbetar skickliga läkare och sjuksköterskor, samt en psykoterapeut.

Mottagningen, som du hittar på Klädesvägen 6 i Bromma, kan du besöka på vardagar mellan 8 och 17 – men du kan även boka tid för videobesök. Det gör du via Bromma Husläkarmottagnings egna app, som du enkelt kan ladda ner till din mobil eller surfplatta.

Bromma Husläkarmottagning erbjuder också hemsjukvård.

Detta kan du få hjälp med

Bromma Husläkarmottagning kan hjälpa dig med bland annat

• diabetes
  • hälsoundersökning
  • hemsjukvård
  • psykisk ohälsa.

Lista dig hos Bromma Husläkarmottagning

Vill du komma till Bromma Husläkarmottagning i första hand när du behöver vård? Genom att lista dig på mottagningen får du mer kontinuitet och trygghet.

Varmt välkommen att boka en tid på mottagningen vid Brommaplan, eller digitalt via appen!

Informationen uppdaterades 16:33 - 11 nov, 2022

Jasmine Latif

Sofia Egerbrandt

Ana Davila

19 apr, 2024

Har gått här i många år, min husläkare Hafiz är jag mkt nöjd med, det känns väldigt tryggt !!

11 apr, 2024

Är mkt nöjd med både läkare och sjuksystrar! Speciellt min husläkare Hafiz Latif som hjälper med alla sjukdomssymptom och Faria som besöker mig var fjortonde dag! Hjärtligt tack för all hjälp!

5 apr, 2024

Den bästa vårdkvalitet och tillgänglighet man kan önska sig erbjuds på mottagningen. Professionell personal ger högt förtroende.

3 apr, 2024

Bästa doktor Hafiz

28 mar, 2024

Äntligen fann jag denna läkarmottagning! Den präglas av såväl hjärta som hjärna. Jag känner förtroende för min läkare och hans team. Med min tilltagande ålder följer en hel del krämpor. Rörelseapparaten t ex börjar gnissla. Då finner jag - på denna mottagning - gehör för min situation. Jag får remisser som behövs för adekvat behandling. Undersköterska gör regelbundet hembesök hos mig för blodtrycksmätning. Min läkare informerar sig kontinuerligt om min hälsa och kontrollerar hur jag "svarar" på de mediciner och behandlingar han ordinerar. ❤️ Glad att jag valt denna lärarmottagning.