Synsam Västerås Smedjegatan

Smedjegatan 7, Västerås - Visa på karta

4,9

Logo Synsam Västerås Smedjegatan

Om Synsam Västerås Smedjegatan

Välkommen till Synsam Västerås Smedjegatan!

Behöver du hjälp med att skaffa glasögon eller linser? Då är du välkommen till vår välsorterade butik på Smedjegatan 7 i Västerås. Här kan våra legitimerade optiker hjälpa dig med olika sorters synundersökningar. Du hittar glasögon, linser och tillbehör från välkända märken hos oss, och självklart hjälper vi både dig som behöver skaffa glasögon för första gången eller dig som bara vill uppdatera din stil.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Västerås Smedjegatan hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Vi hjälper dig att hitta rätt glasögon

Hos oss på Synsam Västerås Smedjegatan hittar du bågar från ett stort antal märken, för att du ska hitta rätt glasögon för dig. Du hittar även linsvätska, solglasögon och andra tillbehör i vår butik. Skulle du vilja hyra dina glasögon? Det kan du göra genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle.

Olycksgaranti för att du ska känna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, även efter att vi undersökt dig och du fått dina glasögon eller linser. Om dina glasögon går sönder inom de första 365 dagarna så täcks du av vår kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon åt dig. Skulle du få försämrad syn inom det första året får du självklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss på Synsam Västerås Smedjegatan - välkommen!

Informationen uppdaterades 04 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Västerås Smedjegatan

Synundersökning hos Synsam Västerås Smedjegatan

Har du svårt att se på olika avstånd eller upplever du problem med trötta ögon? Välkommen att boka en tid för synundersökning hos Synsam Väs...

Skaffa linser hos Synsam Västerås Smedjegatan

Har du funderat på att skaffa linser? Det kan vara ett bra alternativ eller komplement till glasögon. Hos Synsam Västerås Smedjegatan hjälpe...

Karta - Smedjegatan 7, Västerås

Synsam Västerås Smedjegatan