3.5
Öppet i morgon från 09:00

Hörselenheten Västerås, Västmanlands sjukhus Västerås

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås

Hörselenheten Västerås, Västmanlands sjukhus Västerås

Vi arbetar med hörselvård, hörseldiagnostik och hörselrehabilitering. Vi gör bland annat hörselmätningar på barn, balansprov (VNG) och provar ut hörapparater. Pga Corona och flytt till annan avdelning, har vi stängt vår Hörapparatservice/DropIn. Har din hörapparat/insats gått sönder, går det bra att lämna in den på Hörselenheten ing 1 plan 1. I väntrummet finns en låda och kuvert där du skriver personuppgifter samt vad det är för fel. Lägg sedan kuvertet i lådan så tar vi hand om det, åtgärdar och sänder den sedan åter hem till dej. Det går även bra att återlämna hörseltekniska hjälpmedel i lådan. Du kan också boka en avgiftsfri "Dropin tid" på vår tidsbokning.

Informationen uppdaterades 17:32 - 12 feb, 2021

3.5 / 5

13 mar, 2017 Henrik skrev:

9 okt, 2015 Rolf skrev:

Vad är detta? Är helt omöjligt och boka en tid, har ringt i två dagar nu från kl. 06.00 - 10.00 det enda man får höra är att just nu finns det inga lediga samtalstider. Är det något fel på bokningssystemet eller vill ni inte ha några bokningar överhuvudtaget kan man ju undra.

27 jan, 2014 Margareta skrev:

Tanken med att välja tid för uppringning är nog god, men det fungerar dåligt. Efter några framförda önskemål - där samtliga tider redan var upptagna - gav jag upp och lade på.

23 okt, 2013 Rolf skrev:

Hur kommer man i kontakt med hörcentralen? Jag har försökt otaliga gånger men svaren blir alltid " Det finns ej lediga samtalstider"

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00 lunch 12-13
Fredag : 09:00 - 16:00 lunch 12-13