Lotusläkarna, Kungsbacka

Om Lotusläkarna, Kungsbacka

Vi är en privatläkarmottagning där landstingstaxa och frikort gäller. Vi erbjuder specialistkompetens inom Allmänmedicin, Ortopedi, Allmänkirurgi samt helprivat Plastikkirurgi och Kardiologi.

Vi utför operationer i egen operationssal framför allt inom handkirurgi så som karpaltunnel, ganglion, triggerfinger, Dupuytrens kontraktur med framför allt nålfasciotomi, De Quervain samt

framfotskirurgi så som hallux valgus, hallux rigidus, skräddarknuta, hammartå, Morton, nageltrång, framfotssmärta/metatarsalgi. Vi utför även andra ingrepp så som borttagande av födelsemärken,

hudtumörer, maligna melanom, basaliom, aterom, fettknöl/lipom och hudknutor.

Bäckmans Gård 70 - visa på karta
  • Torsdag 15:00 - 16:00 Sjuksköterska
  • Onsdag - Torsdag 08:00 - 12:00
  • Onsdag - Torsdag 13:00 - 16:00
Husläkare / vårdcentral, Idrottsmedicin

Lotusläkarna, Kungsbacka

16:09 - 19 okt, 2016 skrev:

Har genom Lotusgården och dr Håkan Boneviks ortopediska kompetens fått möjlighet att åtgärda artroser i min högra fot genom operation på Varbergs sjukhus 27/10. Från remiss från Håkan B via ortopeden Kungsbacka sjukhus till ortopeden i Varberg har det tagit ca 4 månader till op.
Tidigare läkarbesök på vårdcentral har avfärdat mina problem som stukning o rekommenderat elastisk binda i fjorton dagar. Tog sedan kontakt med Lotusgården och blev tagen på allvar.
Mkt nöjd patient som kanske kan gå obehindrat om ett antal månader