Hamngatan 37, Stockholm - Visa på karta

• Söndag 11:00 - 18:00

Logo Synsam Stockholm Gallerian

Om Synsam Stockholm Gallerian

Välkommen till Synsam Stockholm Gallerian!

I vår välsorterade butik på Hamngatan 37 i Gallerian i Stockholm kan du få hjälp med allt från olika sorters synundersökningar till bågar, glasögon, eller linser. Våra legitimerade optiker hjälper både dig som behöver skaffa glasögon för första gången och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bågar.

Våra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Stockholm Gallerian hittar du legitimerade optiker med lång erfarenhet, som kan hjälpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon

Synsam Stockholm Gallerian hittar rätt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss på Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbågar från välkända märken. Är du inte helt säker på vad du vill ha kan våra duktiga rådgivare hjälpa dig att hitta rätt par för just dig. Vi erbjuder också möjligheten att hyra glasögon, genom vårt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvätska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjälpa dig med det också!

Vi hjälper dig med uppföljning

Vi på Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, även efter att du fått dina glasögon eller linser. Mycket kan hända under ett år, så skulle dina glasögon gå sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem åt dig, utan extra kostnad. Skulle du märka att din syn försämrats ytterligare inom det första året tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Stockholm Gallerian på Hamngatan 37 redan idag!

Informationen uppdaterades 09 juni 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Synsam Stockholm Gallerian

Synundersökning hos Synsam Stockholm Gallerian

Besök någon av våra legitimerade optiker på Synsam Stockholm Gallerian för en synundersökning. Optikern undersöker ögat Det kan vara ...

Skaffa glasögon hos Synsam Stockholm Gallerian

Funderar du på om du behöver glasögon? Välkommen till oss på Synsam Stockholm Gallerian! Glasögon är till för att korrigera ditt synfel #...

Skaffa linser hos Synsam Stockholm Gallerian

För dig som har synfel men inte vill eller kan ha glasögon kan linser vara ett bra alternativ. Vi på Synsam Stockholm Gallerian hjälper dig!...

Karta - Hamngatan 37, Stockholm

Synsam Stockholm Gallerian