Öppet i morgon från 07:30

Capio Artro Clinic Rehab Globen

Arenavägen 29,121 77 Johanneshov,JOHANNESHOV

Capio Artro Clinic Rehab Globen

Capio Artro Clinic är en av Sveriges största ortopediska kliniker med tillgång till egna specialistfysioterapeuter. Vi utför kirurgi i knä, höft och axel, både artroskopiskt och proteskirurgi. Våra fysioterapeuter är specialiserade inom idrottsmedicin, OMT och ortopedi. Vi är auktoriserade i Stockholms vårdval för ortopedi, knä- och höftplastiker och specialiserad fysioterapi. Se vår hemsida för mer information https://capio.se/specialistvard/artro-clinic/ Varmt välkommen till oss!

Informationen uppdaterades 17:07 - 17 feb, 2021