• 010 - 888 54 07

Bredholmsgatan 20, Skärholmen - Visa på karta

• Lunchstängt 12.00-12.30

Logo Audika Skärholmen

Om Audika Skärholmen

Välkommen till Audikas hörselklinik på Bredholmsgatan i Skärholmen! Vad behöver du hjälp med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Det här kan du få hjälp med hos Audika Skärholmen

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Hos oss kan du göra hörseltest

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest kostar 100 kr (frikort gäller) och du behöver ingen remiss för att boka en tid hos Audika Skärholmen. Du kan läsa mer om hörseltest på vår hemsida.

Audika Skärholmen är auktoriserad av Region Stockholm

Vår hörselklinik på Bredholmsgatan i Skärholmen är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det betyder att Audika följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning är du välkommen till oss. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Följ Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 01 juli 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Skärholmen

Hörseltest hos Audika Skärholmen

Upplever du tecken på nedsatt hörsel, som till exempel att det är svårt att följa med i konversationer när många pratar samtidigt? Då kan vi...

Hörapparater hos Audika Skärholmen

Vi på Audika Skärholmen erbjuder smarta hörapparater anpassade efter ditt liv, dina behov och din livssituation. Hos oss hittar du olika mär...

Batterier till hörapparater hos Audika Skärholmen

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika i Skärholmen kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa ba...

Hörseltest online hos Audika Skärholmen

På Audikas hemsida kan du testa din hörsel online. Det kan vara lämpligt för dig som aldrig gjort ett hörseltest tidigare, och vill få en in...

Karta - Bredholmsgatan 20, Skärholmen

• Fråga ställd 11:54 30 okt 2019

Hej. Mitt namn är Anders Ståhl. ( 510110-0179. Jag har tid bokad hos er i nov. Har glömt min kalender och ska boka ett arbetsmöte. Kan ni hjälpa mig med datum och tid hos er? Med vänlig hälsning, AndersStåhl

Audika Skärholmen svarar:

Hej Anders, tack för din fråga! Vår kundservice kommer kontakta dig och hjälpa dig vidare. Med vänlig hälsning, Audika hörselklinik

• Fråga ställd 10:09 08 apr 2019

Måste jag beställa tid, behöver service på mina hörapparater

Audika Skärholmen svarar:

Hej Kitty, välkommen att ringa oss på 0200-111450 så hjälper vi dig! Med vänlig hälsning, Audika hörselklinik

• Fråga ställd 18:22 12 okt 2017

Har en tid hos er i Skärholmen men har bara fått det muntlig och
    är ej säker på tiden

Hej Hans,

Vi skulle behöva ditt personnummer för att se när du har tid hos oss. Har du möjlighet att ringa oss på nummer 0200-111450 så hjälper vi dig på bästa sätt.
    Vänligen, Audika