Avdelning 356B, Göteborg

Om Avdelning 356B, Göteborg

031 - 343 50 56 , 031 - 343 51 56

Vårdavdelning 356 B är en modern medicinsk akutvårdsavdelning (MAVA) med 19 vårdplatser. Sektionschef: Henrik Norrsell Vårdenhetschef: Linnea Björklund

Diagnosvägen 11, 416 50, Göteborg, plan 7 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Som besökare, använd inte parfym eller annat doftande. Levande blommor är ej tillåtet på avdelningen.
Akutverksamhet vid sjukhus, internmedicin, Internmedicin