Ortopedmottagning Östra, Göteborg

Om Ortopedmottagning Östra, Göteborg

Vi har ett barnteam inom verksamhet ortopedi på Sahlgrenska universitetssjukhuset.
Vi finns på Drottning Silvias Barn- och Ungdomssjukhus, Östra sjukhuset.

Rondvägen 10, 416 50, Göteborg, Plan 1, Östra sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6 t o m 31/8
  • Måndag - Fredag 07:30 - 16:00 1/9 t o m 31/5
Se information i rutan ovan.

Ortopedmottagning Östra, Göteborg

17:03 - 18 feb, 2016 skrev:

Fick oerhört snabb hjälp då vår son bröt handleden i början av januari 2016. Efter en och en halvtimme så var han röntgad, knäckt handleden på plats med hjälp av lustgas, gipsad och röntgad igen! Fantastiskt bemötande både av övrig personal och läkare!

09:03 - 07 jul, 2015 skrev:

Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklarade direkt till honom istället för enbart föräldrarna. Han fick berätta vad som hänt och förklara vart det gjorde ont. Han blev verkligen sedd! Tack!