Chirurgia Minor - Bo Hultman

Om Chirurgia Minor - Bo Hultman

Vi utför kirurgi på hudtumörer ( nevus, basaliom, maligna melanom,skivepitelcancer
lipom,aterom, hemangiom, pilonidalcystor m.fl) Även större (v.b utförs lambå-kirurgi)
Proktologi (rektalblödningar, hemorrojder, analpolyper, analfissur, analflikar).

Sveavägen 167,1 tr ned,STOCKHOLM - visa på karta
Dermatologi

Chirurgia Minor - Bo Hultman

4,9

13:03 - 01 jul, 2020

11:37 - 01 jul, 2020 skrev:

Äntligen har jag träffat en duktigt specialist kirurg som ser hela människa. Jag är nöjd med hela behandlingen och bemötande.

17:10 - 30 jun, 2020 skrev:

Mycket gott omhändertagande. Kirurgiskt ingrepp utfördes på ett noggrant och skickligt sätt, utan minsta obehag och komplikationer för mig. Jag bedömer att Dr Hultman besitter stor erfarenhet och skicklighet. Denna mottagning kan starkt rekommenderas!

16:11 - 30 jun, 2020

09:17 - 30 jun, 2020 skrev:

Jag är själv läkare och kan intyga att både min man och tidigare även min son och min svägerska alla fått professionell vård och mycket vänligt bemötande. Helt komplikationsfria operationer med snabb läkning hos alla tre. Kan varmt rekommendera Chirurgia Minor!