Öppet i morgon från 00:00

Förlossningsavdelning, Kvinnokliniken ViN

Vrinnevisjukhuset, Norrköping

Förlossningsavdelning, Kvinnokliniken ViN

Välkommen till förlossningsavdelningen som har öppet dygnet runt och bemannas av barnmorskor, undersköterskor och läkare. Här finns ibland barnmorskestudenter och läkarkandidater som handleds av erfarna barnmorskor. Vårt mål är att ge alla en medicinskt säker vård, ett tryggt och personligt bemötande. Skriv gärna ner era önskemål i en förlossningsplan. Vi arbetar under sekretesslagen och lämnar inte ut information om er till någon. Vi på förlossningen ser fram emot ett gott samarbete med er för att förlossningen ska bli en fin upplevelse.

Informationen uppdaterades 17:50 - 15 feb, 2021

5 / 5