Österleden 22, Kiruna

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

Varmt vÀlkommen till Synsam Kiruna!

PĂ„ Österleden 22C i Kiruna hittar du vĂ„r vĂ€lsorterade butik. VĂ„ra legitimerade optiker hjĂ€lper dig med olika sorters synundersökningar och erbjuder glasögon, linser och tillbehör. Hos oss hittar du vĂ€lkĂ€nda mĂ€rken och vi vĂ€lkomnar bĂ„de dig som ska skaffa glasögon för första gĂ„ngen och dig som bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos nÄgon av vÄra optiker

Du hittar legitimerade optiker hos oss pÄ Synsam Kiruna, som kan utföra ett flertal olika syntest för att hjÀlpa dig. Det kan vara aktuellt:

• Om du har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • Ifall du besvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ifall du ofta upplever problem med trötta ögon
  • Om du vill skaffa linser
  • Om du vill skaffa glasögon
  • Ifall du ska ta körkort

Vi ser till att du fÄr rÀtt hjÀlp utifrÄn just dina problem - bÄde unga och gamla Àr vÀlkomna!

Skaffa nya glasögon hos Synsam Kiruna

Vi pÄ Synsam har ett stort urval av bÄgar frÄn mÄnga olika mÀrken, och vÄra rÄdgivare Àr dÀr för att hjÀlpa dig hitta rÀtt glasögon för just dig. Du kan Àven hyra dina glasögon hos oss, genom vÄrt abonnemang Synsam Lifestyle. DÀrtill hittar du solglasögon, linsvÀtska och tillbehör i vÄr butik.

Vi finns hÀr för dig under hela första Äret

Efter att vi har undersökt dig och du fÄtt dina glasögon och/eller linser, kan mycket hÀnda pÄ ett Är. DÄ finns vi pÄ Synsam hÀr som stöd. Skulle dina glasögon gÄ sönder inom de första 365 dagarna tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem Ät dig. MÀrker du att din syn blivit försÀmrad under Äret fÄr du sjÀlvklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos vÄra optiker pÄ Synsam Kiruna!

Informationen uppdaterades 10:34 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:10:00 - 18:00

0980-12# ## Visa nummer