Avdelning 2 Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Om Avdelning 2 Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Avdelning 2 är en internmedicinsk vårdavdelning med inriktning stroke-, ortoped- och geriatrisk vård.

Vi arbetar i team med läkare, sjuksköterska, undersköterska, logoped, rehabiliteringsassistenter, sjukgymnast, arbetsterapeut och kurator. Vår målsättning är att patienten, efter vårdtiden, ska kunna återgå till ett så bra liv som möjligt.

Glasgatan 27, Köping - visa på karta
  • Måndag - Söndag 13:00 - 15:00
  • Lördag - Söndag 13:00 - 19:00
Tänk på att stänga av din mobil när du besöker oss eftersom det kan störa medicinsk utrustning.
Internmedicin, Strokevård