Öppet i morgon från 00:00

Förlossningsavdelningen Hallands sjukhus Halmstad, Halmstad

Huvudentré, ingång 4, målpunkt C, plan 3, Halmstad

Förlossningsavdelningen Hallands sjukhus Halmstad, Halmstad

I Halland har vi två förlossningsavdelningar med tillhörande BB. Verksamheterna ligger på Hallands sjukhus i Halmstad och Varberg. Till oss hälsas alla födande välkomna oavsett hemort. Om du under din graviditet har gått på kontroller hos Kvinnohälsovården i Halland har vi tillgång till din journal digitalt. I Halland jobbar vi för människors lika värde oavsett tillhörighet. Som stöd och hjälp under din förlossning och eftervårdstid finns vår kunniga och engagerade personal bestående av barnmorskor, undersköterskor, förlossningsläkare, barnläkare och anestesiläkare. Vi har samarbete med högskolor och universitet vilket ger oss tillgång till barnmorskestudenter samt läkarkandidater. All personal har tystnadsplikt och finns här för er.

Informationen uppdaterades 17:02 - 16 feb, 2021

Måndag - Söndag : 00:00 - 00:00