Kirurgmottagning 1

Kirurgmottagning 1

, Västerås

Västmanlands sjukhus Västerås, ingång 26, våningsplan 3, Västerås, 72189

Ärenden gällande magsäck-, gall-, bråck-, övervikt- och barnkirurgi hanteras på Kirurgmottagning 2

Kirurgmottagningen ansvarar för klinikens verksamhet i öppenvård. Alla besök sker efter tidsbeställning. Kirurgkliniken är en länsövergripande klinik med verksamhet i Västerås och Köping. Kirurgkliniken utreder och behandlar patienter med sjukdomar i bukhålans organ, bröst- och plastikkirurgi, endokrin kirurgi samt barnkirurgi. På kirurgmottagningen har vi specialiserad telefonrådgivning. Detta för att ge dig som patient en ökad service och bättre kvalitet i kontakten med oss. Telefontid Tarmkirurgi Tarmkirurgi-, sigmoideoskopi- och koloskopibesök. må-fre kl 08:00-11:00 021-174770 Telefontid Dietist 021-173217 Telefontid Stomiterapeut må-fre kl 08:00-09:00 021-173659

Informationen uppdaterades 14:12 - 9 feb, 2024

19 jun, 2023

Mest fantastiska och kunniga förstående Under min svåra tid all heder och kramar till all personal

5 aug, 2020

Inkompetent dyr hyrpersonal som inte bryr sig det minsta om att ge dig någon vård.

14 jan, 2020

Försökt komma i kontakt via telefon och webben för ombokning av tid pga. sjukdom. Ingen som helst kännedom i växelnom var jag skall kopplas trots namn på läkare och uppgift om kirurgmottagning plan 3 i kallelsen. 1177.se fungerar inte alls - hittar inte min tidsbokning!

19 nov, 2019

25 nov, 2015

Världens underbaraste personal, professionella, alltid vänliga och hjälpsamma. En stor kram till er alla som tog hand om mig på akutkirurgi avdelning 7.

Här kan du se omdömen som Kirurgmottagning 1 har fått i Nationella Patientenkäten.

Kolorektal kirurgi, Endokrin kirurgi, Kirurgi, Överviktsvård, Endoskopiverksamhet, Medicinsk gastroenterologi och hepatologi, Endokrinologi