Ortopedkliniken, Västmanlands sjukhus Västerås

Västmanlands sjukhus, Västerås

Ortopedkliniken, Västmanlands sjukhus Västerås

Vi erbjuder bedömning och operation av så gott som alla ortopediska åkommor. Vi har goda resultat i nationella kvalitetsregister och driver en bred och väl utvecklad verksamhet inom hela det ortopediska området. Vi har mottagnings- och operationsverksamhet i Västerås och Köping. Akuta fall tas emot vid akutmottagningen på Västmanlands sjukhus Västerås. Kliniken har också ett samverkansavtal med Uppsala Akademiska Sjukhus för de få diagnosgrupper som inte kan bli opererade i Västmanland.

Informationen uppdaterades 09:03 - 12 nov, 2020

Logga - Kry

5 / 5

20 jul, 2019 Väinö K. skrev:

Jag vill tacka all personal på ortopedkliniken i Västerås för all enastående vård och omsorg i samband med min höftledsoperation utförd 19/7-19 av Petter Sundell med team. Ni är fantastiska! ❤️

7 jan, 2019 Margaret Nystedt Hackman skrev:

Mycket trevlig och pedagogisk personal

22 maj, 2013 Cecilia skrev:

Jag är oerhört nöjd med dr Sven Byström och sköterskorna som arbetar på mottagningen i Västerås och Köping!! Jag känner mig alltid välkommen och blir bra bemött! God vård, bra och relevant information, utförliga svar på frågor och ett gott hjärta är utmärkande för ortopedkliniken!! De går att lita på!