Thoraxcentrum Arytmimottagningen Karlskrona

Om Thoraxcentrum Arytmimottagningen Karlskrona

På thoraxcentrum behandlar och utreder vi lung- och hjärtpatienter. Här arbetar specialiserad personal inom dessa områden för att du som patient på ett smidigt sätt ska kunna erbjudas utredning och behandling inom samma organisation.

Det är vår förhoppning att du ska känna att du får bästa möjliga vård och omhändertagande när du vistas hos oss på thoraxcentrum.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, byggnad 26, plan 5. Gå genom huvudentrén. - visa på karta
Kardiologi