Audionommottagning Borås, Borås

Om Audionommottagning Borås, Borås

Audionommottagning Borås erbjuder diagnostisering/habilitering/rehabilitering för personer med hörselskada/dövhet/dövblindhet i alla åldrar i syfte att öka delaktigheten i samhället och att ge ett så meningsfullt liv som möjligt.
Avbokning av tid via SMS: 076 050 65 74.

Texttelefon 033 - 616 19 40
Brämhultsvägen 53, 504 55, Borås, Ingång 1, plan 3 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Tidsbokade besök
Remiss

Audionommottagning Borås, Borås

10:06 - 30 nov, 2015 skrev:

Bra service, lätt att komma fram Trevligt bemötande . Behövde en slang till morsans hörapparat.