Lund >

Artroscenter Skåne

, Lund

Sankt Laurentiigatan 10, 22221

Öppet fredag från 08:00

Artroscenter Skåne är en högspecialiserad ortopedisk privatklinik som bedriver utredning, diagnostik och behandling av företrädelsevis höft- och knäartros. Hos oss garanteras du som patient fullständig kontinuitet, dvs din läkare följer dig genom hela vårdförloppet. Med stolthet erbjuder vi prioriterad vård utan väntetid. Varmt välkommen! Magnus Tveit, överläkare, ortopedspecialist med inriktning höft- och knäproteskirurgi, med dr, verksamhetschef och vd

Informationen uppdaterades 13:37 - 31 okt, 2023

30 apr, 2024

Ett fantastiskt bemötande från Jenny och Magnus gjorde min höftoperation till en angenäm upplevelse. Allt från första mötet, taxiservice, vistelse i Köpenhamn och er tillgänglighet gjorde att man kände sig väldigt trygg. Proffessionellt jobbat!!

28 feb, 2024

Vård när den är som bäst! Har fått inopererat en knäprotes nov 2022 i höger knä och nu feb 2024 vänster knä. Är så otroligt nöjd med den professionella vård, det otroligt fina och trevliga bemötande som Magnus Tviet och hans team har gett mig genom båda mina behandlingar. Att dessutom både Magnus och Jenny finns tillgängliga under hela processen känns väldigt tryckt. På Adeas privatsjukhus i Köpenhamn där operationerna utförs möts du av en mycket trevlig och professionell personal. Rekommenderar varmt Artroscenter Skåne med Magnus och hans team, här får du fantastisk specialistvård

5 feb, 2024

Bästa mottagningen ever , god service fra start til slut . Et stort stort tak til de bedste.

30 jan, 2024

Fick en tid som jag pga. av smärta tyckte låg långt fram, bad dom höra av sig om det dök upp någon återbudstid, det gjorde det och jag fick mitt artrosknä fixat tre veckor tidigare än beräknat! Bra info hela vägen vilket fick mig att känna mig trygg. Påminnelser och bekräftelser från kliniken, taxibolaget och sjukhuset gav mig full kontroll och trygghet. Nu är det upp till mig att fortsätta genom att sköta rehaben på lika bra sätt!

29 jan, 2024

Har fått inopererad en knäprotes januari 2024. Artroscenter har en kort väntetid. Mycket välfungerande mottagning i trevliga lokaler centralt i Lund. Från första kontakten till sista uppföljningsbesöket har jag blivit mycket professionellt och respektfullt omhändertagen av överläkare Magnus Tveit och sekreterare Jenny. De finns tillgängliga under hela processen, både före och efter operationen, vilket ger en stor trygghet. Utmärkt taxitransport till och från operationsavdelningen i Köpenhamn. Avdelningen är lagom stor med en mycket trevlig och professionell personal.

Ortopedi