Lund >

Öppet idag frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VÀlkommen till oss pÄ Synsam Nova Lund!

VÄr vÀlsorterade butik ligger pÄ FöretagsvÀgen 10 och hÀr kan du fÄ hjÀlp med allt frÄn glasögon och linser till olika typer av tillbehör. Vi har legitimerade optiker pÄ plats som kan genomföra syntest och hjÀlpa till med att hitta rÀtt lösning för just dig. Hos oss hittar du naturligtvis ett brett sortiment av produkter frÄn vÀlkÀnda mÀrken, och vi vÀlkomnar bÄde dig som vill uppdatera din stil och dig som ska skaffa glasögon för första gÄngen.

Undersök din syn hos oss

VÄra optiker pÄ Synsam Nova Lund Àr legitimerade och erfarna, sÄ du kan kÀnna dig trygg hos oss nÀr du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever nÄgon/nÄgra av dessa situationer, dÀr du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser
  • Ska ta körkort

För oss Àr det viktigt att vi hjÀlper dig utifrÄn dina förutsÀttningar och behov. Alla Àr vÀlkomna, unga som gamla!

Skaffa nya glasögon hos Synsam Nova Lund

Vi pÄ Synsam har ett stort urval av bÄgar frÄn mÄnga olika mÀrken, och vÄra rÄdgivare Àr dÀr för att hjÀlpa dig hitta rÀtt glasögon för just dig. Du kan Àven hyra dina glasögon hos oss, genom vÄrt abonnemang Synsam Lifestyle. DÀrtill hittar du solglasögon, linsvÀtska och tillbehör i vÄr butik.

Olycksgaranti och uppföljning

Hos oss pÄ Synsam kan du kÀnna dig trygg och vi erbjuder dig stöd Àven efter att du har gÄtt hem med dina nya glasögon. Skulle de skadas under de första 365 dagarna reparerar vi eller ersÀtter dem, utan extra kostnad. Om du skulle uppleva att din syn har förÀndrats inom samma tidsram Àr du ocksÄ vÀlkommen tillbaka till oss för en kostnadsfri undersökning.

Varmt vÀlkommen att kontakta Synsam Nova Lund pÄ FöretagsvÀgen 10 och boka en tid!

Informationen uppdaterades 10:32 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:10:00 - 20:00
Lördag - Söndag:10:00 - 18:00