Medicinsk behandling - Efter 1 år

ADHD utredning vuxen

Pris: 29000 kr

Läkarbedömning

Pris: 1850 kr

Har du gjort genomgått en medicinsk behandling hos oss under 1 års tid? ADHDhälsan hjälper dig med uppföljning även efter första året!

Vad innebär medicinsk behandling efter första året?

Under första året arbetar ni gemensamt för att hitta den behandling som lämpar sig för just dig. Efter första året följer läkare och sjuksköterska upp och justerar din behandling vid behov. Priset avser digitala besök, uppföljning och receptförnyelse. Vi tar endast emot patienter som gjort sin utredning via oss. Tjänsten löper under ett år i taget.

Varmt välkommen att boka tid hos oss på ADHDhälsan!

Välkommen till ADHDhälsan - Din digitala vårdgivare för neuropsykiatrisk utredning

ADHDhälsan är en digital vårdtjänst som består av ett team legitimerade psykologer och experter som finns till för att hjälpa dig förstå din ADHD eller ADD. Många vuxna går runt med odiagnostiserad ADHD eller autism, det kan vara både fysiskt och psykiskt påfrestande speciellt när du själv inte riktigt vet vad som ligger bakom besvären. Från bedömning till behandling, vi på ADHD hälsan finns med dig hela vägen. Oavsett vart du än befinner dig i landet finns det hjälp att få - enkelt och smidigt direkt i mobilen. Din vård sker på dina villkor och du behöver inte längre brottas med långa väntetider och oklara besked. Skulle du däremot önska att göra fysiska möten är du välkommen till vårt huvudkontor på Gamletullsgatan 12 där vi sitter i fina lokaler mitt i centrala Halmstad.

Känner du igen dig i några av symtomen?

• Du känner ofta en konstant rastlöshet

• Du har svårt att kontrollera din aktivitetsnivå och impulser

• Du kämpar med att hålla koncentrationen och komma ihåg saker

• Du har problem med att börja och avsluta uppgifter

• Du har svårt att hantera motivation och känslor

Leder symtomen till svårigheter på jobbet, med vänner, på fritiden eller i familjen? Då kan det vara läge att söka hjälp.

Aldrig gjort en ADHD utredning tidigare?

ADHDhälsan uppmuntrar särskilt dig som är vuxen och som aldrig tidigare har gjort en ADHD utredning att kontakta oss för en första bedömning där du och en psykolog bedömer svårighetsgraden av ditt tillstånd. Skulle det fortfarande kännas otydligt kring vad en bedömning innebär är du varmt välkommen att kontakta oss för ett rådgivningssamtal. Samtalet är på cirka 10 minuter och är helt kostnadsfritt!

Varmt välkommen att kontakta oss på ADHDhälsan för mer information om ADHD, autism eller ADD!

Informationen uppdaterades 15:06 - 5 jul, 2024

Vi jobbar här