1/4

karta knapp bakgrund

Stora Marknadsvägen 15, Täby

Öppet måndag från 08:00

Mama Mia Täby Barnmorskemottagning

Vad hjälper Mama Mia Täby BMM till med?

Till barnmorskemottagningen går du regelbundet under hela din graviditet och får hjälp med allt från provtagning till utbildning och föräldragrupper.

På Mama Mia Täby BMM vill vi ge er ett individuellt bemötande utifrån er familjs behov under graviditeten och inför födandet. Vi kan ta alla prover på mottagningen och det finns läkare på plats.

Mama Mia erbjuder dessutom Sveriges bredaste kursutbud och har utbildningar som förbereder er inför förlossning och föräldraskapet.

Vi har avtal med Region Stockholm

Varmt välkommen till Mama Mia Täby BMM!

Välkommen till Mama Mia Täby BMM!

Mama Mia Täby BMM finns i nya och fräscha lokaler i Täby Centrum, precis i anslutning till vårdcentralen och BVC mottagningen. Hos oss arbetar yrkeserfarna och engagerade barnmorskor som kan hjälpa dig med:

• amningsstöd
  • cellprovtagning
  • graviditetskontroller
  • graviditetstest
  • gynekologisk undersökning hos barnmorska
  • mödravård
  • preventivmedelsrådgivning
  • provtagning av könssjukdomar.

Vår målsättning är att kunna erbjuda dig samma barnmorska på samtliga besök om möjligt.

Kontakta oss om du behöver tolk så hjälper vi till att boka det inför besöket.

Mama Mias värderingar

För oss är det viktigt att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder och samarbetspartners genom ett respektfullt och informativt förhållningssätt och med högsta servicefaktor.

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning. Inom Mama Mias olika mottagningar får du träffa barnmorskor, läkare och gynekologer med lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens. Vi följer dig både under graviditeten och genom barnets uppväxt.

Mama Mia har vårdavtal med Region Stockholm.

Varmt välkommen till Mama Mia Täby BMM!

Informationen uppdaterades 13:57 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter