Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna

(8 patientomdömen)
karta knapp bakgrund

Bagarbyvägen 61, Sollentuna

Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna

Hos Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna kan du få hjälp om du drabbats av nackspärr.

Om nackspärr

Att få plötslig smärta och stelhet i nacken brukar kallas för nackspärr. Nackspärr är inte farligt, men kan kännas väldigt obehagligt och begränsande. Det kan uppstå i olika situationer, som till exempel att du gjort en specifik rörelse (ofta en vridning), att du suttit i drag eller att du sovit i en olämplig ställning.

Vi behandlar din nackspärr

Även om nackspärr ofta försvinner av sig själv kan det ta lång tid. Därför kan det vara bra att få behandling, vilket lindrar smärtan och underlättar läkningen. Vi på Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna kan också hjälpa dig att komma till grunden med varför besvären har uppstått och därmed förhindra att de kommer tillbaka igen. Utöver vår hjälp kan du själv lindra besvären hemma på olika sätt, bland annat genom att mjuka upp nackmuskulaturen med försiktiga rörelser och att hålla nacken varm.

Boka en kiropraktorbehandling hos Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna redan idag, så kan vi behandla din nackspärr!

Varmt välkommen till Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna!

Välkommen till Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna på Bagarbyvägen 61! Hos oss får du hjälp av kunniga kiropraktorer med alla tänkbara besvär från muskler och leder. Vi driver även en mottagning i Sollentuna. Våra kiropraktorerna på Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna har primärvårdskompetens. Det betyder att de själva kan:

• undersöka dina besvär
  • ställa en diagnos
  • påbörja behandling, alternativt remittera vidare undersökning om det behövs.

Aktivera Kiropraktik och Privatvård har även en mottagning i Danderyd.

Vi hjälper dig med dina besvär

Hos Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna kan du få behandling för en rad olika besvär från muskler och leder, till exempel:

• Ont i knät
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Behandlingen anpassas alltid efter just dina behov och vi arbetar med flera olika metoder, som till exempel manipulation, justering och triggerpunktsbehandling.

Vägbeskrivning till Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna

Du hittar vår klinik på Bagarbyvägen 61, som ligger i Handelsplatsen Häggvik. Om du åker bil hit så finns det gott om parkeringsplatser här. Om du åker kollektivtrafiken är den närmaste pendelstationen Häggvik station, vilket ligger ca 1,5 km bort.

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Aktivera Kiropraktik och Privatvård Sollentuna redan idag!

Informationen uppdaterades 11:59 - 27 jan, 2023

Supernöjd!

5 jul, 2017

20 jun, 2017

9 jun, 2017

Trevlig personal och bra bemötande!

1 jun, 2017

Tack att ni finns!!